Σελίδες

Thessaloniki video tour

17/3/18

Τι παρατήρησα όταν άρχισα να πίνω πράσινο τσάι αντί καφέ για μία εβδομάδα




Ξέρω ότι δεν υπάρχουν γρήγορες λύσεις όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους. Η κατανάλωση μηλόξιδου καθημερινά ή μία...
γενικότερη αποτοξίνωση δεν θα προκαλέσει τεράστια, μόνιμη διαφορά στο πρόγραμμά μου. Έτσι, όταν αποφάσισα να πίνω πράσινο τσάι για μία εβδομάδα αντί για καφέ, δεν ήταν λόγω των πλεονεκτημάτων απώλειας βάρους που έχω ακούσει ότι μπορεί να προσφέρει.

«Ανήκω στους περίεργους αυτούς ανθρώπους που δεν άρχισαν να πίνουν καφέ μέχρι την ηλικία των 40 ετών», αναφέρει η blogger Jenny Sugar. «Αν και έχω εμπειρία ενός έτους στην κατανάλωση καφέ, δεν θα ονομάζα ακόμα τον εαυτό μου γνώστη του αντικειμένου. Υπάρχουν πρωινά που ξεχνάω τελείως να πιω καφέ όταν έχω πολλή δουλειά στο γραφείο, ενώ μερικές φορές μου παίρνει ώρες ολόκληρες για να τελειώσω ένα φλιτζάνι.

Έτσι, η παράκαμψη του καφέ δεν φαινόταν μεγάλη υπόθεση. Δεν μου έλειπε το τελετουργικό του να πιω κάτι ζεστό γιατί το ίδιο μπορούσα να κάνω με μία κούπα ζεστό τσάι. Και δεν μου έλειπε ούτε η γεύση του συνηθισμένου σκέτου καφέ μου, γιατί επέλεξα πράσινο τσάι που έχει παρόμοια, δυνατή γεύση.

Όλη την εβδομάδα που πέρασα χωρίς καφέ, ένιωθα αναζωογονημένη και γεμάτη ενέργεια! Αλλά αυτό που με συγκλόνισε ήταν ότι τις τρεις πρώτες μέρες, είχα έναν παράξενο πονοκέφαλο που κράτησε όλο το πρωί. Το υπόλοιπο της εβδομάδας, αισθανόμουν μια χαρά. Ήμουν έκπληκτη (και ενοχλημένη!) που η έλλειψη σε τόσο μικρή ποσότητα καφεΐνης μού προκάλεσε συμπτώματα στέρησης. Ένα άλλο όφελος που παρατήρησα, είχε να κάνει με την κοιλιά μου. Δεδομένου ότι πίνω τον καφέ μου με άδειο στομάχι, αυτό μερικές φορές μπορεί να ερεθίσει την κοιλιά μου -αλλά ένιωθα το στομάχι μου καλύτερα όλη την εβδομάδα που έπινα πράσινο τσάι.

Ενώ αυτό το μικρό πείραμα δεν θα με κάνει να σταματήσω τον καφέ για πάντα, βιώνοντας το πώς αισθάνθηκα το σώμα μου χωρίς καφέ, με ενθάρρυνε να σταματήσω για λίγο. Έτσι αυτή την εβδομάδα, μαζί με το πακέτο καφέ που αγόρασα, δοκίμασα μερικές νέες και συναρπαστικές γεύσεις τσαγιού για μερικά πρωινά μέσα στην εβδομάδα. Κάντε το κι εσείς!».