Σελίδες

Thessaloniki video tour

25/5/18

Άγ. Παΐσιος: Να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγo στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη




Να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγα χρόνια στη ζωή...

για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη


ΜΑΡΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Την δεύτερη φορά τον συνάντησα στο Μοναστήρι στη Σουρωτή , όπου πήγα να τον δω .
Συζητήσαμε για εθνικά θέματα. Του είπα :

¨Πάτερ Παΐσιε , έχω την γνώμη ότι η Ελλάς θ΄αποκτήσει πάλι ότι απώλεσε : Βόρειο Ήπειρο , Μακεδονία των Σκοπίων , Ανατολική Ρωμυλία , Κωνσταντινούπολη , Μικρά Ασία ¨.

 Έτσι όπως ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι , μου λέει :

¨Έλα ,παιδί μου, να σε φιλήσω¨. Σκύβω, με φιλάει και τον φιλάω κι εγώ στο μάγουλο.


Μετά μου λέει :

¨Δεν ήθελα τίποτα άλλο . Να με κρατούσε ο Θεός ακόμα λίγα χρόνια στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη.

Θα μεγαλώσει , αλλά μην περιμένεις πόλεμο. Θα μεγαλώσει χωρίς να ματώση ελληνικό ρουθούνι !¨

("Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994 ,τόμος 1")